pühapäev, 3. november 2013

Hei :)

Minu nimi on Henry Rull ning ma olen 19-aastane Tallinna Ülikooli ajakirjandustudeng. Olen igipõline tallinlane, kelle jaoks maakohad on täis müstilisust ning kuigi olen lehmi-hobuseid-sigu näinud küll( ja mitte ainult loomaias, kuigi seal pigem lehmi polegi, tea kas obeseidki), siis peale pai tegemise ma nendega midagi suurt teha ei oskaks. Lõviosa minu päevast võtavad sportimine, koolitööd ning mu armastusväärne tüdruk. Vahel, kui ma ei jää magama või tuleb mõni eriti hea mõte, siis meeldib mulle kirjutada luuletusi, aga kahetsusväärsel kombel on viimasel ajal poeesia jäänud tagaplaanile. Mulle meeldib mõelda, et tegu on mõttevaegusega, kuid pigem tuleb näpuga näidata laiskusele. Ma mõtlen, et vahel äkki potsataks siia kas mõne enda luuletuse või kellegi teise väga toreda luuletüki, mida tahaks teistega jagada, et noh, saaks end äkki jälle ree peale. Ennast iseloomustaksin ma kolme sõnaga - uudishimulik, laisk ja sõbralik.


Kui aus olla, siis on fraas kommunikatsioon ja ühiskond mulle üpriski arusaamatu, mistap pole ma täpselt kindel, mida see kursus endast kujutab ning mida ma sealt oodata võiksin. Ma saan aru, et me räägime suhtlusest ning suhtluse ja ühiskonna vahel valitsevates seostest, kuid sellega mu arusaamine ka piirdub. Küll aga loodan, et õppejõud on tore ning loengud huvitavad! :)

P.S. Keegi tore inimene võiks öelda, kas muusika sobib blogi taustaks või mitte. Enda arust on ikka jõle äge, aga samas mõtlen, et äkki segab lugemist. 

9 kommentaari:

  1. hei, tore sind lugeda, aga mind isiklikult muusika segab, sest et on palju aknaid avatud ja minu oma muusika mängib ka ja siis on vaja otsida, mis aknast võõras meloodia tuleb. Kui sina tahad muusikalist tausta oma blogile teha, siis ma pakuks teha nii et soovi korral lugeja ise seda sisse lülitab, praegu ta hakkab kohe mängima, mis on pisut ootamatu.

    VastaKustuta
  2. see muusika üllatas jah, aga polnud ebameeldiv. luuletusi võid siia blogisse kirjutada küll :) näiteks luuletus manuel castellsi artikli põhjal (artikli pdf-i leiad moodlest selle nädala kastist)

    VastaKustuta
  3. See muusika on hea kui ta ongi selline rahulik ja mõnus. Õnneks sind tundes, tean, et sa väga lõhkumist siia ei pane ka ilmselt. ;)

    VastaKustuta
  4. Ah sinu muusika see siis oligi, jah (avasin mitu blogi korraga ja järsku hakkas üks neist häält tegema..).
    Mulle meeldib, et sulle luuletused meeldivad, sest mulle meeldivad ka. :)))

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Siis paneme kunagi luuletusi ka üles eks? :)

      Kustuta
  5. See, et sa luuletusi kirjutad, paneb mind pikalt mõtlema selle üle, kuidas teha üks kompliment kõige kohta. Ma ei leia praegu õigeid sõnu aga respect on minupoole :D

    VastaKustuta